úterý 29. srpna 2017

Orientation Week

Během Orientation Weeku jsme se seznamovali, zařizovali trvalé pobyty, chodili po doktorech, zorientovávali se na kampusu, chodili na přednášky od učitelů i studentů, vybírali si předměty a hráli hry.


Najdete mě na fotce z Deep Speed Dating? Jsem tam. Hodně štěstí. O co šlo? Dvojici, která se nikdy předtím nesetkala bylo předloženo téma a měli jsme se o něm otevřeně bavit 3 minuty. Témata byla různá, od snů přes představte si, že je jeden z vás Trump co mu řeknete až po co byste na sobě teď hned změnili kdybyste mohli.


Fotka z Scavenger Huntu, při kterém jsme plnili úkoly a snažili se porazit ostatní skupiny. Byla to fakt sranda. Přesvědčili jsme sekuriťáky u brány, aby s námi tancovali na Mamma Miu a našli jsme tajný tunel pod zemí, který propojuje kampus.


Každý den je v jídelně něco nového a vždycky si najdu něco co mi chutná. Vpravo dole jsou knedlíčky, které mi zrovna moc nejely, takže jsem je potom předala někomu jinému.


Jednou za čtrnáct dní (někdy i týden) se koná Open Mic. Akce, na které můžete vystoupit s čímkoliv chcete. S básní, tancem, písní, příběhem - s čímkoliv. Už se těším až si pro všechny taky něco připravím.

V pondělí nám ještě nezačala škola, protože nebyl hotový rozvrh, a tak jsme měli náhradní program. Když jsem se vracela z programu, obklíčila mě tancující skupinka a dostala jsem růži! 28. je totiž čínský Valentýn.


Tento týden jsem si také zařídila čínskou SIM kartu. Trvalo to asi 2 hodiny stání ve vedru a vlhku. Od té doby mi každý den chodí SMSka od operátora v čínštině. Budu muset někoho poprosit, aby mi to všechno přeložil. Kdo ví co to znamená.

ŠOKY TÝDNE:
Changshu se nachází v jedné z nejbohatších provincií v Číně a přesto vidím všude malé dílny, ve kterých ve špatných podmínkách místní šijí zimní bundy.
Angličtina učitele matematiky je horší než moje. To mě mírně zklamalo, ale při matice to snad nebude problém.
Myslela jsem, že přijdu do nemocnice, podepíšu papír a bude hotovo, ale ne. Odebrali mi krev. Zvážili mě. Změřili mě. Udělali mi rozbor moči a EKG. Šla jsem na ultrazvuk. Celou mě prohmatali. Zkoušeli můj zrak a jestli nejsem barvoslepá. Děly se i další věci, které ani nevím jak se jmenují. :-D
Když stisknete dvakrát tlačítko patra ve výtahu, patro se vynuluje, výtah se tam nezastaví a jede dál.

~ Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat