pondělí 26. února 2018

CCE a SPIRIT WEEK

GIF o Talibanu si připravily Neha a Mariam z Pakistánu s klukem z Afghanistánu, jehož jméno si nepamatuji.

Tento týden byl SPIRIT WEEK. Každý den jsme se jinak oblékli. V pondělí jako náš oblíbený meme. Já byla Boromir, když říká One does not simply walk into mordor, ale poznal to jen Tman a můj učitel chemie. Smutné. V úterý jako dvojče, ve středu něco úplně jiného než bychom si vzali normálně, ve čtvrtek jako fotka z dětství, v pátek co nejvíc fancy, protože bylo CCE, v sobotu jako duha a v neděli jsme si měli na sebe vzít oblečení někoho jiného.

Eway drží naše TEDx mikiny, které konečně dorazily.

Ve středu jsem měla testy z chemie a ekonomie. Chemie dobré. (UPDATE: dostala jsem 7 a mám z toho obrovskou radost) Ekonomie byla zákeřná, ale Ken je hodný a dává nám lepší známky než si zasloužíme, takže to dopadne nejspíš taky dobře.

Každý den samozřejmě zkoušky na CCE. V čtvrtek po škole mě začalo hrozně bolet břicho. Nevěděla jsem, co mám dělat a do nemocnice jsem se sestřičkou jet nechtěla, a tak jsem jen umírala na posteli v křečích. Do toho jsem měla být v jídelně, protože Akapela zpívala písničku, kterou jsem objednala na Valentýna. Prošvihla jsem to, ale Danche tam doběhla a natočila mi to.

Chodily mi zprávy ať jdu na závěrečnou CCE zkoušku, že jsem pozdě, ale já se nemohla ani pohnout a do divadla bych sotva došla. A potom se všechno úplně změnilo. Postupně se za mnou zastavilo tolik lidí. Všichni mi nabídli léky z jejich zemí. Teplé obklady. Masáže žaludku. :-D Svačinky. Sia mi objednala Bubble tea, které vždy zlepší všechno. Něco z toho, co jsem požila mi zázračně pomohlo a podpíraná Yuan jsem dorazila pár minut před zkouškou. Už si mysleli, že nedorazím a byli tak nadšení, že mě to přestalo bolet úplně a vystoupení jsem zvládla v pohodě. Jen bez kostýmu, ale nikdo si nestěžoval.

Od CCE večeře jsem očekávala víc. Všude samé červené fazole. Bylo tam ale taky spoustu ovoce a tak jsme si nakradly mandarinky a dva obrovské melouny do pokoje na večer.

Čínský kulturní večer se povedl!!! Jak taky jinak, když jsme to zkoušeli každý den několik hodin. Naše představení eee bylo roztomilé haha. Všechny jsme určitě ohromili tím, že si pamatujeme slova.

https://v.qq.com/x/page/l0550dnjnsv.html (naše vystoupení je okolo jedné hodiny a pěti minut)

Li Ping jsem neposlechla. Boty na podpatku jsem si nevzala. Za prvné je nemám a za druhé se k národnímu kostýmu ani trochu nehodí. Šla jsem bosá a make up, co mi napatlali na obličej jsem na protest smyla a Kiki mi pomohla s rtěnkou, aby ze mě čínská vláda viděla alespoň něco.

Zleva já, Richard, Alexandra a Isabelle.
V sobotu jsme měli lip sync battle všech domů. Z Heimat nás bylo nejmíň a ani jsme nepostoupily do dalšího kola, protože konkurence byla silná. Zpívaly jsme a tancovaly  převlečené za zvířátka do Thriller a The Lion Sleeps Tonight.


Tyhle mňamky se jmenují chua'r. Na začátku roku jsem je zkusila a jsou dobré, ale radši je už nejím. Kdo ví odkud je to maso a olej z toho odkapává na všechny strany. Moje spolubydlící milují studené maso zatavené v plastových sáčcích, což taky nemůžu pochopit. Mini si objednává i celá kuřata v sáčcích. Nechápu.


V Pizza hutu jsme s Ezgi zkusily největší prasárnu - kolu s čokoládovou zmrzlinou a šlehačkou na vrchu.


ŠOKY:
Jsem asi úplně pitomá. Celý půl rok jsem používala adaptér na zásuvku a dost mi to komplikovalo život, protože jsem si přivezla jen jeden. Steve se pak učil u mě u stolu a zapojil moji prodlužovačku přímo do zásuvky a když jsem přišla, všimla jsem si , že prodlužovačka svítí a nabíjí se mi počítač. Jsem to ale hlava dubová.

Soojin z Jižní Koreji se k nám do pokoje nakonec nestěhuje. Škola potřebuje peníze, a tak přijala nové studenty do predp a jedna z nich bude naše nová spolubydlící.

~Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat